Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Benefit : HELLO FLAWLESS Oxygen WOW foundation Review

Hello lovely ladies!

Αυτό είναι το πρώτο Review στο blog μου, και το προϊόν που θα σας παρουσιάσω είναι το foundation Hello Flawless της Benefit.





Οι περισσότερες από εσάς θα γνωρίζετε την Benefit, μια αμερικανική εταιρία που ξεχωρίζει χάρη στη ιδιαίτερη συσκευασία των προϊόντων της και κατά την γνώμη μου χάρη στην ποιότητα της.
Ήμουν λοιπόν στην αναζήτηση ενός καλού foundation εδώ και καιρό. Ήθελα ένα foundation με ελαφριά προς μέτρια κάλυψη, κατάλληλο για λιπαρές επιδερμίδες με ελαφρύ και φυσικό αποτέλεσμα. Έτσι λοιπόν επέλεξα το συγκεκριμένο όπου ισχυρίζεται πως είναι ένα foundation λάμψης με ενυδατικό σύμπλεγμα με απίστευτη περιεκτικότητα σε οξυγόνο που βοηθά στην τόνωση της κυτταρική αναπνοής, βοηθά στην προστασία από τις περιβαλλοντικές επιθέσεις, και περιέχει παράγωγα βιταμίνης C & E γνωστά για την δράση τους κατά των σημαδιών γήρανσης.



Το συγκεκριμένο foundation το θεωρώ καταπληκτικό!
Αφήνει την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη αλλά όχι λιπαρή, δίνει μια νεανική λάμψη και ειλικρινά ξεχνάω ότι το φοράω. Έχει αρκετά καλή διάρκεια στο δέρμα μου, αλλά εδώ πρέπει να τονίσω πως δεν το έχω δοκιμάσει χωρίς primer και πούδρα. Πολύ σημαντικό επίσης για εμένα είναι ότι έχει SPF 25 παρακαλώ και PA+++ (Το SPF μας δείχνει την προστασία από UVB ακτινοβολία ενώ το PA μας δείχνει την προστασία από UVA ακτινοβολία που μακροχρόνια προκαλεί καταστροφή του δέρματος, και κυμαίνεται από 1 + έως 3+)!!
Αν ψάχνετε ένα foundation με ελαφριά κάλυψη που μπορεί να χτιστεί ως και μέτρια κάλυψη, ελαφρύ και ενυδατικό για το δέρμα χωρίς όμως να περιέχει έλαια και να είναι κατάλληλο για λιπαρή επιδερμίδα σας το συστήνω ανεπιφύλακτα το συγκεκριμένο. Χαρίζει μια πολύ όμορφη λάμψη στο δέρμα αλλά όχι γυαλάδα ή λιπαρότητα. Εγώ χρησιμοποιώ και πούδρα στην ζώνη Τ μιας και έχω αρκετά λιπαρή επιδερμίδα, και το αποτέλεσμα είναι φανταστικό. Η κάλυψη του είναι ικανοποιητική για εμένα, για παράδειγμα οι φακίδες μου φαίνονται αλλά ταυτόχρονα καλύπτει όποιες κοκκινίλες ή σπυράκια έχω, και αν νιώθω πως θέλω επιπλέον κάλυψη περνάω και μια δεύτερη στρώση.
Το μοναδικό αρνητικό που μπορώ να προσθέσω είναι η τιμή του. Κοστίζει 36,90 ευρώ στα Sephora. "Τσιμπημένη" τιμή, αλλά για εμένα τα αξίζει τα χρήματα και είμαι από τις γυναίκες που προτιμώ να επενδύσω στο foundation παρά σε κάτι άλλο.
  • Για καλύτερο αποτέλεσμα χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο πινέλο που σας δείχνω στις παρακάτω εικόνες. Είναι ένα foundation brush της εταιρείας Toyoko ( το αγόρασα από τα Hondos Center Χαλανδρίου και κόστισε 8 ευρώ) το οποίο είναι φανταστικό για να απλώνετε foundation και όχι μόνο, αλλά θα σας μιλήσω αναλυτικά για αυτό σε επόμενο post με τα αγαπημένα μου πινέλα.





 Ελπίζω να βρήκατε αυτό το post ενημερωτικό και να σας βοήθησα, για ότι θέλετε να με ρωτήσετε αφήστε μου σχόλιο από κάτω και θα σας απαντήσω!

Φιλιά πολλά και σας εύχομαι ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι,
  Lolli
 

5 σχόλια:

  1. ειναι λιγο ακριβουτσικο οντως!και εγω βρισκομαι στην αναζητηση ενος καλου make up για το χειμωνα , και εχω κανει μια παραγγελια απο eastendcosmetics με διαφορα make up ωστε να κατασταλαξω καπου επιτελους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ πως με πολύ λιγότερα χρήματα μπορείς να βρεις πολλά αντάξια make up, απλά πρέπει να δοκιμάζεις και να ψάχνεις τι σου ταιριάζει.. Περιμένουμε post μόλις με το καλό λάβεις την παραγγελία σου, να δούμε τα καλούδια που πήρες!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. εννοειται! ελπιζω να ερθει συντομα!

      Διαγραφή
  2. Δεν το εχω δοκιμάσει αν και φαίνεται ωραίο! Η τιμη του είναι λιγο τσιμπημενη αλλα πιστεύω για ένα καλό foundation αξίζει να δώσεις κάτι παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι και εγώ αυτής της απόψης Χριστίνα μου..
      Σε άλλα προϊόντα όπως κραγιόν ρουζ κλπ δεν θα δώσω εύκολα πολλά χρήματα(μάλλον σπάνια), αλλά στο foundation μιας και το κρατάω καιρό προσωπικά και επειδή έχω και αρκετά λιπαρή επιδερμιδά και δύσκολα μένω ευχαριστημένη, δίνω λίγα παραπάνω χρήματα αν βρω κάτι καλό!
      Φιλιά :)

      Διαγραφή