Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Contour & Highlight Part 1 : Info & ways to do it!

Καλημέρα κορίτσια μου!

Πως είστε;
Όσες δεν έχετε φύγει διακοπές μάλλον θα ξέρετε πως σήμερα έχουμε μια αρκετά ζεστή ημέρα. Ευτυχώς εδώ στα βόρεια της Αθήνας φυσάει λίγο!

Anyway, το σημερινό post αφορά το Contour και το Highlight! Το έχω χωρίσει σε 2 μέρη, στο πρώτο θα μιλήσουμε για το countour & highlight γενικότερα, δηλαδή για την μέθοδο της φωτοσκίασης, το πως κάνουμε κοψίματα και πως δίνουμε λάμψη στο πρόσωπο μας, αλλά και θα δούμε κάποιους δημοφιλείς τρόπους για να το κάνουμε όπως και θα σας μιλήσω για τον δικό μου αγαπημένο τρόπο.
Μείνετε συντονισμένες για το δεύτερο part όπου θα σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου προϊόντα για contour & highlight για τα οποία θα έχω και review.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με κάποιες βασικές πληροφορίες για να μπούμε λίγο στο κλίμα.



Όπως πιθανώς έχετε και οι ίδιες παρατηρήσει, όταν χρησιμοποιούμε foundation στο πρόσωπο μας αυτό έχει την τάση να το κάνει να δείχνει φλατ με αποτέλεσμα να μην δείχνει φυσικό και τόσο όμορφο. Οι λάτρεις της ζωγραφικής όπως εγώ θα γνωρίζετε πως ο τρόπος για να "ζωντανέψουμε" την ζωγραφιά μας και να της δώσουμε μια πιο τρισδιάστατη όψη, είναι η σκίαση. Κάτι παρόμοιο φανταστείτε πως κάνουμε και εδώ. Σκιάζουμε τα μέρη του προσώπου όπου το φυσικό φως θα δημιουργούσε σκιά και δίνουμε λάμψη στα σημεία όπου το φως πέφτει περισσότερο, με αποτέλεσμα να τα κάνει να φαίνονται πιο λαμπερά.

Ο βασικός κανόνας μας είναι πως ότι σκιάζουμε "υποβαθμίζεται" δηλαδή φαίνεται να μπαίνει προς τα μέσα για να το πως εντελώς απλά, και ότι φωτίζουμε το φέρνουμε πιο μπροστά.
Τα κύρια σημεία που θέλουμε να δημιουργήσουμε σκίαση είτε για πιο τρισδιάστατο αποτέλεσμα αλλά και πολύ πιθανόν για να διορθώσουμε τυχόν ατέλειες είναι το κάτω μέρος των ζυγωματικών, τα πλαϊνά του μετώπου γύρω και πολύ κοντά στα μαλλιά μας, τα πλαϊνά της μύτης και το περίγραμα του προσώπου μας.
Τα σημεία που φωτίζουμε είναι το κόκκαλο της μύτης μας, το "V" των χειλιών μας, το άνω μέρος των ζυγωματικών μας, κάτω από το τόξο των φρυδιών και επιπλέον μπορούμε εάν θέλουμε να δώσουμε λίγο λάμψη στο πηγούνι και στο μέτωπο μας, κάτι που εγώ αποφεύγω λόγω λιπαρότητας της επιδερμίδας μου.

Τα προϊόντα τώρα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να το κάνουμε αυτό είναι διάφορα και πάμε να δούμε μερικά από αυτά.

Για το Contour: Τα προϊόντα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μπορεί να είναι ένα σκούρο για το δέρμα μας foundation, μια πούδρα επίσης σκούρη για το δέρμα μας, και το γνωστό σε όλες μας bronzer είτε σε μορφή πούδρας είτε σε μορφή κρέμας.
Tip: Οι αποχρώσεις που πρέπει να χρησιμοποιούμε κατά την άποψη μου είναι οι πιο ψυχρές και όχι τόσο οι θερμές. Γνωρίζω πως πολλά bronzer έχουν πολύ κόκκινο μέσα και μάλιστα έχω και εγώ κάποια τόσο θερμά bronzer, όμως πιστεύω πως το πιο φυσικό αποτέλεσμα το δίνουν οι ψυχροί τόνοι, αυτό δεν σημαίνει πως αν χρησιμοποιείτε θερμούς τόνους δείχνει άσχημο, λέω απλά την άποψη μου.

Για το Highlight: Highlighters υπάρχουν σε δύο βασικές μορφές, σε κρεμμώδη μορφή και αυτά σε μορφή πούδρας. Παρ' όλα αυτά αντί για highlighter μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα πιο ανοιχτό από την απόχρωση σας foundation ή concealer, ή ακόμα και πούδρα.
Tip: Τα highlighter στις περισσότερες εταιρείες υπάρχουν σε δύο αποχρώσεις κυρίως, τις πιο ροζ ή λευκές και τις πιο χρυσές ή καφετί. Ο βασικός κανόνας είναι πως στις ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες ταιριάζει το ροζ/λευκό ενώ στις σκουρότερες το πιο χρυσό/καφετί. Αυτός είναι ένας κανόνας που μπορείτε να παραβείτε, και να έχετε ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα, αλλά εάν είστε καινούργιες στην διαδικασία αυτή θα πρότεινα να μείνετε στον κανόνα. Επίσης σύμφωνα με την άποψη μου τα highlighters σε κρεμμώδη μορφή είναι πολύ πιο εύκολα στην χρήση, οπότε εάν και πάλι είστε καινούργιες στην διαδικασία αυτή προτείνω να επιλέξετε ένα σε κρεμμώδη μορφή. Κάτι ακόμα, κάποια highlighter εμπεριέχουν πολύ glitter κάτι που εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει, και πιστεύω πως δεν δίνει τόσο φυσικό αποτέλεσμα, για εμένα το ιδανικό είναι το highlighter που είναι περλέ.

Πάμε λοιπόν να δούμε τον τρόπο με τον οποίο θα κάνετε contour και highlight.
Τρόποι υπάρχουν αρκετοί και αυτός που θα επιλέξετε είναι αυτός που βολεύει περισσότερο εσάς προσωπικά, την βασική φιλοσοφία την εξηγήσαμε επάνω, το που δηλαδή πρέπει να μπουν οι σκιάσεις και που οι φωτισμοί.
Για το Contour:Ο πιο απλός τρόπος είναι να ρουφήξετε τα μάγουλα σας ή να βρείτε με τα δάχτυλα σας που είναι το κόκκαλο του μάγουλου και να σκιάσετε εκεί. Φανταστείτε μια νοητή γραμμή που ξεκινάει από τους κροτάφους και τελειώνει στο στόμα μας, κάπου εκεί λοιπόν θα σκιάσετε, προσέχοντας όμως να μην φτάσουμε ως το στόμα αλλά να σταματήσουμε στο μέσο της "διαδρομής" στο ύψος της κόρης του ματιού (αυτό κάνει το πρόσωπο μας να φαίνεται πιο λεπτό και δείνει την αίσθηση ότι έχουμε πιο έντονες γωνίες). Για την μύτη μας σκιάζουμε εάν το επιθυμούμε τα πλαϊνά της (αυτό θα κάνει την μύτη μας να φαίνεται πιο λεπτή), σκιάζουμε το περίγραμμα του προσώπου προς τον λαιμό, και σκιάζουμε και το περίγραμμα των μαλλιών μας και τα πλαϊνά του μετώπου στο ύψος των ματιών (αυτό θα κάνει το μέτωπο μας να φαίνεται πιο μικρό, εγώ επειδή έχω μικρό μέτωπο παραλείπω το συγκεκριμένο βήμα). Δεν ξεχνάμε να αναμείξουμε καλά τα χρώματα για να δείχνει το αποτέλεσμα φυσικό.

Για το Highlight: Τοποθετούμε το highlighter μας στο άνω μέρος των ζυγωματικών αποφεύγοντας το μέρος κοντά στα μάτια, τοποθετούμε κάτω από το τόξο των φρυδιών (κάποιες κοπέλες βάζουν και πάνω από τα φρύδια), στο κόκκαλο της μύτης αλλά όχι μέχρι κάτω γιατί θα δείχνει λιπαρή, τοποθετούμε λίγο στο "V" των χειλιών και προαιρετικά ελάχιστα στο πηγούνι και στο μέτωπο αλλά όπως σας είπα εγώ το αποφεύγω. Πάντα απλώνουμε καλά είτε με τα δάχτυλα είτε με ένα πινέλο της αρεσκείας μας για φυσικό αποτέλεσμα.

(Αναλόγως με το προϊόν που επιλέξουμε μπορεί να το χρησιμοποιήσουμε μαζί με το foundation αν είναι foundation σκουρόχρωμο, μετά την πούδρα μας εάν είναι σε μορφή πούδρας κ.ο.κ.)

Ο αγαπημένος μου τρόπος για Contour & Highlight:
Αυτό θα είναι μια πρόκληση να το περιγράψω αλλά θα προσπαθήσω. Εγώ όταν αφιερώνω χρόνο στο μακιγιάζ μου χρησιμοποιώ την τεχνική " Ε & C". Όπου το "Ε" είναι η σκίαση και το "C" ο φωτισμός.
Φανταστείτε λοιπόν το "ε" το μικρό το ελληνικό, να ξεκινάει κοντά στο τριχωτό της κεφαλής (στο ύψος της εξωτερικής άκρης του ματιού) να περνάει από του κροτάφους, να κάνει την εσωτερική του καμπύλη/γωνία στο κάτω μέρος των ζυγωματικών (στο σημείο που "ρουφάμε" για να εντοπίσουμε) και από εκεί να συνεχίζει το δεύτερο ημικύκλιο στο περίγραμμα του σαγονιού. Αντίστοιχα το "C" είναι ένα ημικύκλιο που ξεκινάει είτε πάνω από τα φρύδια είτε κάτω από το τόξο των φρυδιών και συνεχίζει κλείνοντας στο άνω μέρος των ζυγωματικών (επάνω από εκεί που σκιάσαμε), πάντα χωρίς να ξεπερνάμε την κόρη του ματιού σε ύψος. Ελπίζω να καταλάβατε και να μην σας "φώτισα"!!

Ελπίζω να σας άρεσε το συγκεκριμένο post και να σας βοήθησε.
Εσείς ποια μέθοδο χρησιμοποιείτε για contour & highlight ;

Πολλά φιλιά,
  Lolli!

Υ.Γ. Μείνετε συντονισμένες για το part 2 όπου θα σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποιώ εγώ για contour & highlight και λατρεύω, αλλά και για τα τα πιο δημοφιλή προϊόντα γενικότερα :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου