Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Gel Nails - Η γνώμη μου

Καλημέρα κορίτσια μου και χρόνια πολλά σε όσες γιόρταζαν χθες!
Τι μου κάνετε; Πως περάσατε τον δεκαπενταύγουστο; Πήγατε πουθενά;

Στο σημερινό post θα μιλήσουμε λίγο για τα gel νύχια, μιας και η πολύ γλυκιά Ζαχαρούλα από το blog Sugar Beauty μου είπε πως θα ήθελε να κάνω ένα post για αυτά.


Η μοναδική φωτό που έχω από την ημέρα που τα έφτιαξα, ελπίζω να παίρνετε μια ιδέα ;)






Εδώ και πολύ καιρό ήθελα να βάλω ψεύτικα νύχια και ο λόγος ήταν πως για αρκετό καιρό τα νύχια μου ήταν αδύναμα και κάθε φορά που προσπαθούσα να τα μακρύνω και να τα κάνω τετράγωνα, όλο και κάποιο έσπαγε, οπότε δεν μπορούσα. Έτσι είχα αποφασίσει να δοκιμάσω τα gel νύχια με tips. Τον τελευταίο χρόνο όπου έκανα κάποιες αλλαγές στην διατροφή μου, τα νύχια μου έπαψαν να είναι ευαίσθητα και δεν σπάνε πια, αλλά παρ' όλα αυτά είχα ένα "απωθημένο" να το πω να δοκιμάσω τα gel νύχια.

Έτσι λοιπόν έκλεισα ένα ραντεβού στο κομμωτήριο μου στο Χαλάνδρι, ή μάλλον χώρος ομορφιάς γιατί παρέχουν πολλές υπηρεσίες όπως μανικιούρ, πεντικιούρ, αποτρίχωση,επαγγελματικό μακιγιάζ και άλλα,  το 101 Beauty Avenue by Michalis Lazarou !

Εκεί λοιπόν συζήτησα με την γλυκύτατη Βασιλική, για το τι ακριβώς θα κάνουμε, για τα υπέρ και τα κατά της κάθε τεχνικής κ.λ.π. Αποφασίσαμε λοιπόν να βάλουμε tips στα νύχια μιας και το ήθελα τόσο πολύ και γιατί τα ήθελα πιο μακριά, αλλά όχι πολύ μακριά για αρχή, και να περάσουμε gel. Η διαδικασία είναι λίγο πολύ γνωστή, λιμάρουμε τα νύχια, κολλάμε τα tips (τα δικά μου είναι διάφανα, αλλά αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν και λευκά) λιμάρουμε ξανά ώστε να φαίνεται ενιαίο και φυσικό το νύχι, περνάμε το gel και τα βάζουμε στο ειδικό "φουρνάκι" να στεγνώσουν. Μετά από κάποιες στρώσεις gel (εγώ έκανα 2) βάφουμε κανονικά τα νύχια. Μπορούσα να επιλέξω ανάμεσα σε ημιμόνιμο βερνίκι το οποίο θα είχε μεγαλύτερη διάρκεια, είτε κανονικό βερνίκι όπου και αυτό επέλεξα γιατί ήθελα να τα ευχαριστηθώ και να τα βάφω διάφορα χρωματάκια :)

Ας δούμε όμως τα υπέρ και τα κατά της τεχνικής αυτής:

Υπέρ:  Μακριά και καλοσχηματισμένα νύχια, όπως ακριβώς τα θέλετε και τα φαντάζεστε , το κυριότερο υπέρ. Εμένα προσωπικά δεν με δυσκόλεψαν καθόλου στην καθημερινότητα μου (τα έχω πάνω από 10 μέρες αν δεν κάνω λάθος), δεν τα νιώθω βαριά ή "ψεύτικα", είναι πολύ σταθερά, και πάρα πάρα πολύ όμορφα. Βέβαια όπως σας είπα εγώ επέλεξα ένα φυσικό μάκρος και σχήμα, φαντάζομαι πως τα περίεργα σχήματα ή τα πολύ μακριά tips θα σας δυσκολεύουν λίγο.

Κατά:  Όπως φαντάζεστε υπάρχει μια σχετική φθορά του νυχιού σε αυτήν την διαδικασία. Δηλαδή το νύχι λιμάρεται αρκετά στο επάνω μέρος για να γίνει αυτή η διαδικασία κάτι που σε ένα πολύ σκληρό και καλής ποιότητας νύχι μπορεί να μην δημιουργήσει ιδιαίτερο θέμα, αλλά σε ένα αδύνατο ή εύθραυστο νύχι υπάρχει καταπόνηση. Βέβαια εγώ, μιας και δεν έχω σκοπό να το κάνω συνέχεια , δεν με ανησυχεί αυτό. Στα κατά επίσης θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε το ότι θα πρέπει να προσέχετε λίγο περισσότερο τα νύχια σας, να χρησιμοποιείτε γάντια όταν πλένετε πιάτα ας πούμε ή κάνετε δουλειές κλπ.


Αν θα το ξανάκανα; Σίγουρα! Τα έχω ερωτευθεί! Μου αρέσουν πάρα πολύ, τα κοιτάω όλη την ώρα, τα βάφω σε διάφορα χρώματα και σχέδια και γενικά τα έχω λατρέψει. Δεν σκοπεύω να το κάνω συχνά αλλά σίγουρα θα τα ξανακάνω.

Να προσθέσω επίσης πως μπορείτε να κάνετε gel χωρίς να βάλετε tips αν δεν θέλετε επιπλέον μήκος, και πως ανά κάποιες μέρες πρέπει να κάνετε συντήρηση.

Αυτά λοιπόν από εμένα, αν θέλετε να με ρωτήσετε κάτι, αφήστε σχόλιο από κάτω, και αν γνωρίζω θα σας απαντήσω.

          

            Φιλάκια!
 

6 σχόλια:

  1. εκανα κ εγω συχνα παλια τζελ αλλα υπηρξε καποια φθορα κ ειπα να το σταματησω για λιγακι...η αληθεια ειναι πως εχω μεγαλη αδυναμια στα ομορφανυχια.σε ευχαριστω για το αρθρο κοριτσακι μου και για την αναφορα σου στο blog μου.φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έχω μεγάλη αδυναμία στα όμορφα νύχια αλλά ταυτόχρονα δεν έχω υπομονή, οπότε δεν "σκίζω" κιόλας στο να φτιάχνω τα νύχια μου χαχα!
      Δεν χρειάζεται να με ευχαριστήσεις, είναι χαρά μου <3

      Διαγραφή
  2. Τα νύχια μου από φυσικού τους είναι υπερβολικά αδύναμα και σπάνε εύκολα, κάπως έτσι ξεκίνησα κι εγώ να κάνω gel και μάλιστα έμαθα, αγόρασα τα σύνεργα και τα έφτιαχνα μόνη μου. Τα λάτρευα αλλά μετά από ένα χρόνο που έκανα gel συνέχεια τα φυσικά μου νύχια αποδυναμώθηκαν ακόμα περισσότερο, καταστράφηκαν ας πω καλύτερα. Αφαίρεσα το gel, πλάκωσα τα σκληρυντικά κλπ κλπ και μετά από λίγους μήνες χάρη στην βάση κερατίνης κατάφερα να αποκτήσω πολύ γερά, σκληρά και μακριά νύχια που δεν έσπαγαν με τίποτα. Ώσπου έκανα το τραγικό λάθος και πήγα σε ένα σαλόνι ομορφιάς για ημιμόνιμο. Όταν τα αφαίρεσα τα νύχια μου ήταν σε τραγική κατάσταση, ξεφλούδιζαν και έσπαγαν. Ακόμα καταριέμαι την ώρα και την στιγμή και προσπαθώ να τα επαναφέρω. Ωραία και καλαίσθητα τα τεχνητά νύχια αλλά αν θες την γνώμη μου υπερβολικά καταστροφικά, και το λέω εγώ που ήμουν φανατική του gel..Αν σε ενδιαφέρει έχω μία ανάρτηση με τα προϊόντα που είχαν σώσει τα νύχια μου μετά το gel (και πριν κάνω την χαζομάρα να τα ξανακαταστρέψω)
    http://toothfairygardy.blogspot.gr/2013/07/may-june-notds-hg-basetop-coat.html
    Φιλιά!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου και τις πληροφορίες σου! Δυστυχώς έχω ακούσει κι εγώ αρκετές ιστορίες καταστροφής μετά την συνεχή χρήση gel και για αυτό δεν θέλω να το ρισκάρω να τα κάνω συχνά όσο δελεαστικό και αν είναι(είμαι και λίγο φοβιτσιάρα με αυτά χεχε)
      Είδα την ανάρτηση σου, σου άφησα και σχολιάκι :)
      Φιλιά <3

      Διαγραφή
    2. Μα εδώ σου λέω είχαν γίνει υγιή και έκανα μία φορά ημιμόνιμο που υποτείθεται είναι λιγότερο βλαβερό από το gel και μου καταστράφηκαν ξανά... Γι'αυτό όσο όμορφα κι αν είναι, θα προτιμήσω την υγεία των νυχιών μου αφού όπως αποδείχτηκε με τα κατάλληλα προϊόντα δεν είναι ακατόρθωτη :)
      Φιλιά!
      xx

      Διαγραφή
    3. Σωστότατη! Με την κατάλληλη φροντίδα μπορούμε να έχουμε ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα στα φυσικά μας νύχια.
      Καλά που μου το είπες για το ημιμόνιμο να ξέρω να το αποφύγω στο μέλλον!

      Φιλιά :)

      Διαγραφή