Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Liebster Award part 2 ✪

Hello lovely ladies

Το blog μου ξανά-βραβεύτηκε με το Liebster award από την Χαρά από το blog Beauty by Xara (ρίξτε μια ματιά θα σας αρέσει πολύ).
Μιας και είναι η δεύτερη φορά που παίρνω αυτό το βραβείο και έχω ήδη βραβεύσει 11 blogs, δεν θα επαναλάβω την όλη διαδικασία από την αρχή. 
ΌΜΩΣ επειδή θέλω να ευχαριστήσω την Χαρά που μου έδωσε αυτό το βραβείο και δεν υπάρχει περίπτωση να το αγνοήσω επειδή το έχω ήδη λάβει, θα απαντήσω στις ερωτήσεις της :)




1.Αγαπημένη blogger and youtuber?
Μου αρέσουν πολλά ελληνικά και ξένα blogs και κανάλια, μου είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσω ένα και να σας πω.
2.Ποιο είδος μουσικής προτιμάς?
Rock, metal, disco σαν κατηγορίες, και μετά επιλεγμένους καλλιτέχνες από διαφορετικά μεταξύ τους είδη.
3.Αγαπημένη μάρκα καλλυντικών?
MAC
4.Πόσο χρονών είσαι?
26
5.Τι ζώδιο είσαι?
Λιονταράκι
6.Αγαπημένη χώρα ?
Ελλάδα :p
7.Γλυκό η αλμυρό?
Αλμυρό
8.Κραγιόν ή lipgloss?
Κραγιόν
9.Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά?
Πιστεύω στο ότι υπάρχει το άλλο μας μισό και πιστεύω πως ναι, ίσως να το ξεχωρίσεις με την πρώτη ματιά.
10.Τι ύψος έχεις?
1.67

Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου, ελπίζω να αρέσουν στην Χαρά αλλά και σε όλες σας, και ζητώ συγνώμη από την Χαρά που δεν έκανα ολόκληρη την διαδικασία του βραβείου. Εάν θέλετε να δείτε ποια blogs έχω βραβεύσει σας παραπέμπω στο post που έκανα την πρώτη φορά που πήρα το βραβείο εδώ ->

The Liebster Award: 2ο βραβείο για το blog μου!

 

Φιλιά σε όλες

 

6 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιες οι απαντησεις σου, ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που χειρίστηκες το δεύτερο (ίδιο) βραβείο σου! Μπράβο!
    Και θα συμφωνήσω......το άλλο μας μισό το..νιώθουμε αμέσως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)
      Και χαίρομαι πολύ που συμφωνείς <3

      Φιλάκια!
      ΥΓ: Πάω να διαβάσω το πολύ ωραίο σου blog!

      Διαγραφή
  3. θα συμφωνησω με την προλαλησασα! πολυ ωραια κινηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή